זמני ההמתנה בדואר התקצרו

זמני ההמתנה בדואר התקצרו
שיפור. חלוקת דואר
צילום: דפנה טלמון

במסגרת הניסיון לשפר את השירות גם חולקו לדוורים אופניים חשמליים וסמארטפונים, ומקבלי החבילות יחתמו על קבלתן במכשיר הטלפון

שיפור. חלוקת דואר|צילום: דפנה טלמון
שיפור. חלוקת דואר|צילום: דפנה טלמון

הדוורים במספר מקומות בארץ צוידו לאחרונה בסמארטפונים המאפשרים ללקוחות לחתום אלקטרונית על קבלת החבילה בעת המסירה. על פי הנוהל, הדוור מנסה למסור ללקוח את החבילה ישירות לביתו. אם הוא נוכח, הוא חותם אלקטרונית. אם לא, נשלחים אליו שני מסרונים באשר למצב החבילה. המסרון הראשון יעדכן על ניסיון המסירה ועל כך שהחבילה עושה את דרכה אל מרכז המסירה הקרוב לבית, והמסרון השני יעדכן על הגעתה לנקודת המסירה. עוד יכלול המסרון את שעות הפעילות של מרכז המסירה וקישור להזמנת תור באינטרנט, אם שירות זה פועל בסניף הרלוונטי.

שליחת המסרונים תתאפשר רק במקרים שמספר הטלפון הנייד של הלקוח מופיע על החבילה, ולכן מומלץ לבקש מהשולח או מהאתר שממנו היא מוזמנת לציין זאת בבירור.

במקביל החלה החברה לחלק לדוורים אופניים חשמליים המותאמים לצורכיהם, שיאפשרו חלוקת דואר מהירה ברחבי הארץ. בכל הארץ חולקו 200 אופניים, ובמהלך השנה תורחב חלוקתם.

“אופני הדואר” כוללים עגלה עם מקום לחבילות ולדברי דואר, התקן ייעודי לפריטי דואר קטנים וסל נוסף למכתבים. הדוורים עברו הדרכת בטיחות לגבי אופן השימוש באופניים, ומחויבים לחבוש קסדות בעת חלוקת הדואר, בהתאם לחוק.

השירות החדש הוא ניסיון להקל על העומס בסניפים באמצעות פתיחת מרכזיים ייעודיים למסירת דואר בעסקים קטנים או בסניפים של רשתות קמעונאיות (שופרסל, אופיס דיפו ואחרות). מרכזי המסירה פתוחים עד לשעות הערב המאוחרות, בנוסף לסניפים, ומאפשרים מסירה מהירה של דואר ללקוחות.

מבדיקה שערך הדואר התברר כי זמן ההמתנה הממוצע בסניף התקצר מאוד בחודשים האחרונים והממוצע הארצי כיום, עומד על 11-10 דקות בלבד.


כתבות שתשמחו לקרוא

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *