
אדידס וקבוצת הכדורגל “אייאקס” אמסטרדם השיקו את מדי הקבוצה החדשים,בעזרת פרויקט ישראלי שמשגע את תושבי אמסטרדם עם משימות שונות ומשונות. במסגרת הפרויקט, בעלי עסקים באמסטרדם הפתיעו את לקוחותיהם עם אתגרים מיוחדים, כדי שיוכיחו את אהבתם לקבוצה ובתמורה יזכו במדים בחדשים. בין נותני השירות – בעלי מועדוני משחקים שחייבו את האוהדים לחטוף בעיטת עונשין באחוריים, נהגי מוניות המחייבים את הנוסעים לשיר את המנון הקבוצה לאורך הנסיעה, מספרות המשלבות בתספורת את סמלי הקבוצה, בעלי מסעדות המגישים מנות חריפות במיוחד ועוד..
את הפרויקט החדשני (ויש שיאמרו המעט-מטורף), יזם בית הקונספטים “אלנבי” מתל אביב, שמשיק את הסניף החדש באמסטרדם בשיתוף פעולה עם חברת הבאז המקומית kwartvoorhalf.
