
רשת “ריקושט” קיבלה בימים אלו לאחר מו”מ אינטנסיבי את הנציגות הבלעדית בישראל של המותג DISCOVERY, שעד כה היה בבעלות ערוץ הטלוויזיה DISCOVERY CHANNEL
לרשת DISCOVERY כ-134 חנויות ברחבי העולם, רובן בסין, קוריאה ואנגליה עם מחזור מכירות של 100 מיליון דולר בשנה.
החנויות משווקות מגוון מוצרים וביגוד לטיולים וחופשות.
המותג מזוהה עם ערכים, כגון: שמירה על הטבע ועל איכות הסביבה, מוצרים איכותיים ועוד.
למותג DISCOVERY גם חברות-בת המשווקות מגוון מוצרים בתחום הפנאי והנופש תחת המותגים ADVENTURES ו-EXPEDITION.
ממחקר בינלאומי שנערך בעת האחרונה עולה שכ-71% מזהים את מותג DISCOVERY ומקשרים אותו עם טבע, טיולים, נופש, הרפתקאות ואקסטרים.
דודי מנטין, מנכ”ל רשת “ריקושט” מציין שלאחר שהרשת קיבלה את הזיכיון לשיווק מוצרי מותג “ג’ק וולפסקין” שהינו אחד המותגים המשמעותיים בעולם בתחום הטיולים והאאוטדור, הרשת מעוניינת להרחיב את שיווק מגוון המותגים המובילים בעולם כאשר מותג DISCOVERY הוא אחד מהם.
מנטין מוסיף שבשלב הראשון מוצרי המותג ישווקו בחנויות הרשת ובעתיד תיבדק אפשרות לפתוח “חנות דגל” של DISCOVERY בישראל.