
רכבת ישראל עדכנה כי במהלך חודש אוגוסט, תרחיב החברה את שעות פעילות של מוקד השירות והמידע לטובת לקוחותיה והוא יופעל במשך כל שעות היממה (מלבד בימים שישי-שבת)
רכבת ישראל הודיעה היום (ב’) כי במהלך חודש אוגוסט בו עולה מספר הנוסעים ברכבת, היא תרחיב את שעות פעילות של מוקד השירות והמידע והוא יופעל במשך כל שעות היממה (מלבד בימים שישי-שבת, בו יופעל המוקד עד כניסת השבת ויחדש את פעילותו חצי שעה מצאת השבת).
במהלך הלילה ימשיכו לפעול, מלבד המענה הטלפוני גם ערוצי הדיגיטל ובהם – צ’אט עם נציגי השירות דרך אתר הרכבת ומענה ב-SMS באמצעות הטלפון הסלולארי.
“מוקד השירות של רכבת ישראל מאויש בעשרות נציגים ומעניק שירות במגוון שפות (אנגלית, ערבית ורוסית), באמצעות מגוון ערוצי גישה שונים לקבלת שירות ומידע לנוחיות הלקוחות לפי בחירתם, הן ערוצים דיגטליים (פייסבוק, צאט, SMS, טפסים מקוונים) והן מסורתיים (טלפון, פקס, מכתב). שירות הלקוחות ברכבת ישראל עובד בשיטה רב ערוצית, כך שהלקוח יוכל לקבל מענה מעולה בכל דרך שיבחר”, הוסיפו ברכבת ישראל היום (ב’).
כמו כן, הוסיפה החברה כי היא החלה בשדרוג האפליקציה הסלולרית שלה לגרסה הכוללת שירות תכנון מסלול גם בשפה הערבית, בנוסף לשפות האנגלית והעברית. כמו כן, האפליקציה צפויה לכלול ממשק משתמש חדש, ויכולות חדשות כגון מידע בזמן אמת, הודעות אישיות, תחנות מועדפות ועוד.
לדברי מנכ”ל רכבת ישראל, בעז צפריר, “חודשי הקיץ מאופיינים ברכבת ישראל בתנועה ערה של לקוחות מזדמנים – משפחות ותלמידים בחופשה – שאינם לקוחות קבועים של הרכבת וזקוקים לסיוע והכוונה בנסיעתם. על מנת להיערך ולספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, תגברנו את מוקד השירות, עדכנו את האפליקציה ורציפי התחנות יתוגברו בדיילים, על מנת לספק שרות זמין ומענה בכל רגע”.