“לא הגיוני שלהגיע בתחבורה ציבורית לקמפוס לוקח כפול זמן מאשר ברכב פרטי”

“לא הגיוני שלהגיע בתחבורה ציבורית לקמפוס לוקח כפול זמן מאשר ברכב פרטי”
היוזמה כוללת, בין היתר, הקמת מערכי שאטלים שיחברו בין תחנות הרכבת ומסופי התחבורה הציבורית לקמפוסים. בתמונה: נוסעי אוטובוס עומדים
צילום המחשה: www.pixabay.com

כך קבע היום (ג’) יו”ר וועדת המשנה לתחבורה ציבורית, ח”כ דב חנין במסגרת הכרזתו על יוזמת “מהיר לקמפוס”, שתכלול השקת קווי אוטובוסים ישירים לקמפוסים העוברים במרכזי מגורים רלוונטיים ונוסעים במסלול מהיר ובתאם לשעות הלימודים

בפתיחת אירועי יום הסטודנט בכנסת, הכריז היום (ג’) ח״כ דב חנין (הרשימה המשותפת) על יציאה לקמפיין “מהיר לקמפוס”, יוזמה משותפת עם התאחדות הסטודנטים שתכלול השקת קווי אוטובוסים ישירים לקמפוסים העוברים במרכזי מגורים רלוונטיים ונוסעים במסלול מהיר ובתאם לשעות הלימודים.

כמו כן, היוזמה כוללת הקמת מערכי שאטלים שיחברו בין תחנות הרכבת ומסופי התחבורה הציבורית לקמפוסים.


היוזמה כוללת, בין היתר, הקמת מערכי שאטלים שיחברו בין תחנות הרכבת ומסופי התחבורה הציבורית לקמפוסים. בתמונה: נוסעי אוטובוס עומדים | צילום המחשה: www.pixabay.com
היוזמה כוללת, בין היתר, הקמת מערכי שאטלים שיחברו בין תחנות הרכבת ומסופי התחבורה הציבורית לקמפוסים. בתמונה: נוסעי אוטובוס עומדים | צילום המחשה: www.pixabay.com

“כנוסע קבוע ברכבת ובאוטובוס אני יכול להעיד שהנסיעה ברכבת נוחה וטובה, אך בהמשך הדרך יש זמני המתנה ארוכים לאוטובוס ומסלולים מפותלים שעורכים זמן רב. אנחנו יכולים להשקיע המון כסף במערכות ענק, אך אם במבחן המשתמש מדלת לדלת המערכת לא נוחה ולא הגיונית – אנשים לא יבחרו בתחבורה ציבורית”.

עוד ביקש ח”כ חנין ממשרד התחבורה כי ימסור לידי הוועדה לוח זמנים מלא של התקדמות תכנית הקישוריות, ומרכבת ישראל ביקש מידע מלא בנושא התחנות, החיבור אליהן והיעדים שטרם הושגו בדרך לקישוריות טובה יותר בין הגורמים השונים בתחבורה הציבורית.


כתבות שתשמחו לקרוא

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *