סטודנטים יעדכנו “רב-קו” בסלולרי ובאינטרנט

סטודנטים יעדכנו “רב-קו” בסלולרי ובאינטרנט
אפשרות לעדכן את פרופיל הסטודנט בכל מקום
צילום: ויקיפדיה

אחרי שנים שבהם סטודנטים בזבזו שעות בתורים, משרד התחבורה יאפשר עדכון של ה”רב קו” בצורה קלה ונוחה

בשורה טובה לסטודנטים. החל משנת הלימודים הקרובה, יתאפשר לראשונה לסטודנטים לעדכן את פרופיל הסטודנט בכרטיס ה”רב קו” מהבית, באמצעות הטלפון הסלולרי או האינטרנט, ללא צורך להגיע למרכזי השירות, כך הודיע היום שר התחבורה ישראל כץ.

השירות החדש, המשותף למשרד התחבורה ולהתאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל, יחול על תלמידי שנה ב’ ומעלה, הלומדים שנתיים רצופות באותו מוסד אקדמי. כדי לקבל את השירות החדש, על הסטודנטים להחזיק בכרטיס “רב קו”, עליו מוטען פרופיל סטודנט מהשנה הקודמת.

אפשרות לעדכן את פרופיל הסטודנט בכל מקום|צילום: ויקיפדיה
אפשרות לעדכן את פרופיל הסטודנט בכל מקום
צילום: ויקיפדיה

את הפרופיל ניתן יהיה לעדכן באינטרנט או באמצעות אפליקציה בטלפון הסלולרי, החל מ-1 באוקטובר (תוקף פרופיל הסטודנט לשנה הקרובה או לסמסטר הקרוב, יחל ב-15 באוקטובר). כדי לעדכן את פרופיל הסטודנט, יש להצטייד במתאם לקריאת “רב קו” (דונגל), המופץ על ידי משרד התחבורה (עלותו 10 שקלים בלבד), ולהעלות צילום של כרטיס הסטודנט, אישור הלימודים לשנה הקרובה ותעודה מזהה.

השר כץ ציין כי משרד התחבורה הידק לאחרונה את שיתוף הפעולה עם ארגוני הסטודנטים. במסגרת זאת, הרחיב באופן משמעותי ההטבות לסטודנטים, שנועדו לעודד אותם להשתמש בתחבורה הציבורית. מדובר בין השאר במתן אפשרות לנסוע בכל קווי השירות של התחבורה הציבורית בארץ בהנחה של עד 50%, הרחבת אפשרויות השימוש במינויים סמסטריאליים גם לרכבת ישראל, פתיחת עמדות שירות של “על – הקו” בקמפוסים מרכזיים ומתן אפשרות לעדכן את פרופיל הסטודנט בכל מקום.

גלעד ארדיטי, יו”ר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל: “תחילת השנה האקדמית התאפיינה בתורים ארוכים ומתסכלים של סטודנטים המבקשים לתקף מנוי “רב-קו”. לראשונה משרד התחבורה מאפשר לסטודנטים להטעין את כרטיס הרב קו מכל מקום ולחסוך זמן רב. השירות החדש הוא צעד נוסף בדרך לשיפור והנגשת מערכת התחבורה הציבורית עבור ציבור הסטודנטים בישראל. אנו קוראים לסטודנטים להיערך מראש כדי שתוכלו ליהנות מהשירות”.


כתבות שתשמחו לקרוא

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *